Fyll inn skjemaet for å kontakte oss

Har du spørsmål eller trenger hjelp? Vi er her for deg! Fyll ut skjemaet nedenfor, så svarer vi deg så snart som mulig
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

Ofte stilte spørsmål fra våre kunder

Ja. Du må ha en avtale med leverandøren du ønsker å integrere mot. Dette kan være posten/bring, helthjem eller postnord.

Ja. Du kan prøve fraktvalg helt gratis i 14 dager.

Ja, vårt system tillater nettbutikken å tilby gratis frakt over en kjøpssum. 

Ja. Vi jobber med å tilby flere fraktleverandører.

Du mottar lisensen din på epost etter at du har startet en 14 dagers gratis prøveperiode.

Fraktvalg er utviklet for å støtte alle themes og maler. Vi følger WooCommerce sin standard og anbefalinger. Oppdager du problemer med din mal kan du sende oss en henvendelse.

Husk å oppgi mål og vekt på dine produkter. De fleste transportselskaper bruker volum og vekt for å gi korrekt pris.

Ja. Kunder velger hentested og leveringsmåte ved checkout. Dette kan være hentested, levert på dør, i skap og lignende.

Du mottar lisens på samme epost som du brukte ved kjøp. Sjekk ev. spam/søppel dersom du ikke mottar e-posten innen 5 minutter.

Ja. Du klikker deg inn på ordre, og printer frakt-etiketten direkte fra ordre.

Ja. Du kan velge en foretrukket leverandør som alltid skal være billigst. Dette gjelder kun hvis du har flere enn en (1) fraktleverandør.